Wednesday 8 January 2014

Sahabat itu Umpama Apa ?

Sahabat .
Semua Orang Ada Sahabat Bukan ?

Sama Juga Aku , 
Sahabat . 
Orang Yang Terpenting Dalam Selepas Keluarga kita bukan ?

Tipulah Kalau Korang Kata Korang Takda Sahabat .Serioustalk Tipu.
Mana Ada Yang Macamtu .Korang Tahu Tak ? Senang Je Nak Berkawan Ni . 
Kadang Kadang Kan , Dengan Satu Senyuman Je Korang Dapat Seorang Kawan Tau ! 
Betul Taktipu . Cuba Korang Try Senyum Kat Someone Tu . Mesti Nanti Korang Jadi Member (:

Tapi , Lain Pula Situasinya Kalau Kita Senyum Kat Orang .Pastu Orang Yg Kita Senyum tu Buad Taktahu Je Kan . 
Hurmss . Biarlah Dia .
Kita Dah Buad Pahala Free Free Dah Kan ? Dia Je Yang Taknak Join Kita Sekali Buad Pahala Sedekah Senyum .Ye Idok ? ha ha .

Cakap Pasal Sahabat , 
Nak Habaq Mai Sikit Pasal Sahabat Si Pencoret Blog Ni .
Semuanya Bermula Pada First Aku Start Belajar Kat Polinilai .

Cerita Ni Semua Pasal Roomate Aku .Tiga Tiga Diorang ni Budak Bawah Setahun Dari Aku .
Mula Mula Macam Terfikir Jap Macam Takbest Je Roomate Dengan Junior . 

Tapi Semua Yang Aku Sangka Tu tak Betul Pun .Mula Mula Memang Lah Macam Sombong Je Kan .Tapi Dahlama Masuk Air Juga Junior Aku Semua Ni. Sekepala Semuanya .Alhamdulillah .


Harap Persahabatan Antara Aku Dengan Diaorang Takkan Berakhir Sampai Habis Sem Kat Poli Ni .

Tapi Sampai Bila Bila .
Moga Moga Baik Baik Saja .






  Tak pernah ada manusia yang hidup tanpa sahabat

" Persahabatan suatu kisah yang indah
Yang tak terlupakan setiap insan
     Yang pernah merasakan persahabatan "

                             #FNA











No comments:

Post a Comment